Välkommen!

Välkommen!

måndag 14 februari 2011

Hänt mycket idag!

Dessa två inhandlades idag och igår. Det lilla hjärtat fick Jonas i morse av mig och det stora köpte jag idag efter jobbet. Dom e sååå fina:) jag e så nöjd över att dom kom upp på väggen. Symboliserar kärlek i vårat hem:)

Hittade oxå dessa fina i målat trä.. Jätte fina. Köpte två:) Dom ska oxå upp på väggen men vart vet jag inte än:)

Fick te av Jonas imorse:) Luktar såå gott:) Det ska jag ta ikväll,en kopp framför tv och under min sköna nya pläd:) Gillar å mysa ja:) Sen om det är själv, med kille eller en kompis:) spelar ingen roll. Mysa in sig under en filt å bara titta på nå bra på tv:n.Det är grejer det:)

Påväg från jobbet idag passade jag på att ta en bild. Inte på höjdar humör men ett litet leende för er kan jag nog klämma fram:)

Detta som hände på bilden framför ska jag säga kunde slutat riktigt illa! Bussen framför tvärnitar, Taxin som ligger någon meter bakom bromsar men får inte stopp, slutar med att i ren reflex så väjar taxin för bussen men ser inte långtradaren om kommer bakom. Taxin kilar fast mellan bussen och tradaren. Och sitter fast!!! Mitt puls gick upp ska ni veta. Tänkte nu får jag bevittna en riktig otäck olycka. Bussen kor iväg som om inget hänt men tradar chaffören blir nog chockad så det han gör är att skriker åt taxin att kör åt sidan å dumförklarar honom. Han i taxin va ganska skärrad. Men vem faaan skulle inte vart det! Han hade verkligen änglavakt å jag fick bevittna det. Det är jag tacksam för! Ännu ett tecken på att det finns en högre makt;)

Puss

Glädje, ilska,rädsla och sorg har infunnit sig hos mig idag. Rädslan tar jag upp i ett annat inlägg. Men det kommer att bli en historia från förr. Något ni inte visste att jag varit med om. Något jag väljer att dela med er pga att jag gått vidare i livet och att det gjort mig starkare.

Jag är fortfarande jag efter att jag berättat det. Bara att jag varit med om saker ingen ska behöva genomgå:(

Puss!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar