Välkommen!

Välkommen!

onsdag 23 februari 2011

Cello lektion och spinning!

Gabbi hade cellolektion idag. Hon är så duktig! Min stora tjej! Läraren tycker hon är en naturbegåvning:-) Jag själv har haft ett spinningpass nyss. Lite trött. Jag tävlar alltid med mig själv på passen. Idag va jag nära att kräkas. Men det gjorde jag inte. Nära till tårar va jai oxå. Jag vet att jag klarar mer än jag tror. Så nu ska jag dricka ett glas te och varva ner. Sen sussa:-) puss och gonatt alla mina besökare!
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Åh.. är det i söra skolan? Det liknar väggen utanför musiksalen där jag, sarah och en till kompis målade noter och g-klavar när vi gick i 9:an ;) nostalgi!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är söra:) Har ni målat dom där?:) Jag å Gabbi satt å sa att va duktiga dom är här på skolan. Jätte fina tavlor å massa andra saker där:) hehe Puss å kram!

    SvaraRadera