Välkommen!

Välkommen!

tisdag 23 november 2010

Träning!

Idag har det hänt rätt mycket, jobb, "lunch möte", träning, matlagning, städning, nattning av tjejerna kommer. Im a true superwoman:) hahahaha...
Jisses, inte konstigt jag inte håller mig frisk måste ju lära mig att slappna av oxå:(

Men så farligt är det inte faktisk.. Fick lite sällskap före lunchmötet. Vilket va sååå givande. Tänk vad delning kan ge mycket insikter;)Tack!

Ja liten pik om va det va för lunchmöte:) För er som varit/är i samma sits. Jag har börjat få nya insikter i vad jag vill och hur jag vill vara på riktigt nu. Oavsätt om man varit ovän med någon eller man inte kommer överens behöver man inte älska alla människor, men man behöver ju inte bråka å va ovänner heller. Det mår ingen bra av i längden. Man kan bara vara liksom fast så har jag resonerat hela tiden. Ibland kan det vara väldigt svårt pga omständigheterna. Man e ju inte mer än människa å alla har vi känslor som man ska handskas med.

SÅ PEACE LOVE AND ROCK 'nROLL ImI, hehe...
(det ska föreställa en hand det som står före hehe).Tränade idag oxå, kände att jag ville få kroppen att landa lite. Gick en mil i snabb takt på löpbandet,varvat med löpning. Rätt skönt. Jonas repar så det är min kväll med tjejerna. Får se hur det går... Gabbi vet hur hon ska reta mamma;) hehe..
Men som alltid går det bra. Jag e lite sugen att luncha med någon imorgon..Intresserad någon?! Ja säg till om ni inte har någon att luncha med å vill ha sällskap.. Here i am:)

Nu ska jag mysa med tjejerna innan sovdax. Kolla på Bolibompa:)

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar