Välkommen!

Välkommen!

söndag 7 november 2010

Sista dagen med slarv!

Idag har jag sagt till mig själv att det är slut med slarv när det gäller gosaker och mat. ska lägga om kosten och sätta igång med träningen. Både mentala träningen och fysiska.

Tänk vad drömmar kan göra så man blir ur balans en hel dag. Gick inte att somna om, så jag gick ner fixade frukost och tog en lång dusch. Många tankar gick igenom huvudet. Vilket blev för mycket för mig och lättade mitt hjärta och hela min själ för en nyvaken Jonas som tog det lite galet... Länge sedan jag kände mig så sårbar och öppen. Ni vet när man bara gråter å gråter och igentligen så vet ni inte varför. Sen efter så blir man helt matt och trött av allt utsläpp så man bara vila sova. Så har jag varit idag.


Nu vill jag ösa och bli ner öst med massa massa kärlek!


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar