Välkommen!

Välkommen!

tisdag 16 november 2010

Lite irriterad.

Sitter och surfar lite på min mobil. Blir lite irriterad

sitter och väntar på att komma in på ett möte. Får se om personen i fråga dyker upp den här gången. Igår upptäckte jag även en liten grej. Ibland vet jag inte hur vissa ex tänker. Att skriva nå sånt på en sida är inte ok. Ja, ni som sett det som står på sidan förstår vad jag menar. Jag har även kommenterat det som står. Det är inte ok att skriva så! Det kan vara gulligt men man får faktiskt tänka efter lite innan man skriver. Ni som är vän med mig på fb ser det. Puss
Published with Blogger-droid v1.6.3

3 kommentarer:

  1. Om man inte är vän med dig på FB då? Då får man sitta här i sin nyfikenhet...
    För den här gången är det inte JAAAAAAG! Väl?
    =)
    Kram C

    SvaraRadera
  2. hahahaha..nej det är inte du:) Det är ett ex till mig som fick för sig lite saker..vet inte riktigt vad han tänkte liksom..Hade nog en dålig dag eller nått:) kram!

    SvaraRadera
  3. Haha...underbart! Jag har ju inget annat att göra här hemma än att läsa bloggar och pilla mig i naveln. och hosta upp min ena lunga..=)
    Kram.

    SvaraRadera