Välkommen!

Välkommen!

tisdag 2 november 2010

Hälsa, kärlek, fritid och sjuka barn!

Mitt liv just nu är ju inte direkt på topp om jag ändå önskade det:)

Våran minsta lilla tjej har varit sjuk i omgångar. Jonas är så snäll som tar största ansvaret där så jag kan visa mitt yttersta på mitt arbete. Jag trivs jätte bra trots lite missöden:( Som INTE har med mig att göra:)

Just nu sitter jag och väntar på att få komma in på ett möte. Kunden är lite sen så jag får passa på att fördriva tiden på bästa sätt;)

Min hälsa är INTE på topp om man säger så. Jag har gått upp 3kg vilket relaterar till sjukdom men även mitt mående. Jag vet att man inte ska skylla på att man mår för dåligt för att inte kunna träna men i mitt fall är det omöjligt. Efter läkarbesök på läkarbesök så ska det ordna upp sig ska väl se till att sätta igång med träningen på allvar på måndag. Känner verkligen att jag behöver det. Kanske inte märks på mig att jag gått upp men JAG vet och det räcker och sen som sagt känns det på kläderna. Men jag har ju viljan och ett mål att gå ner och bli tränad i kroppen som jag va tidigare. Som tidigare blir jag aldrig men man kan ju försöka att vara i närheten iallafall;)

Nä nu ska jag återgå till mitt arbete. Får se om kunden kanske är på plats.

Puss och Kram på er alla mina besökare:)

1 kommentar:

  1. Precis...det mesta sitter i huvudet med det är lika jobbigt det...jag känner likadant..
    Hoppas allt blir bra med dig och lilla My snart!
    Kram!
    C.

    SvaraRadera