Välkommen!

Välkommen!

torsdag 4 november 2010

The hard day!

Idag har det nog varit den jobbigaste dagen i mitt å Jonas liv tror jag:( Omständigheterna har varit ganska jobbiga. Viktiga beslut har tagits och nu vet man vad man vill och vad som ska göras.
Men vad är motgångar om det inte finns massor med positiva saker som följer med:)

My börjar äntligen bli bättre och jag ser en koppling till mitt mående till vissa saker. Har kommit på oxå vad jag önskar mig i julklapp:)

För första gången kan jag tala om med säkerhet vad jag vill ha. Det är träningskläder, skor årskort ja allt som har med träning att göra:) För att fortsätta min träning och det som gör för att jag ska nå mitt mål:)
Kunde aldrig tro att jag äntligen ser det negativa på ett positivt sätt.Men life, here i come.

Vad skönt det känns. Lite som frihets känsla:) skönt:)

Jag älskar min familj så mycket! Jag är ä glad att dom finns. Då menar jag inte bara dom jag bor med utan även alla mina gamla vänner men även nya vänner. Mina svärisar och bröderna med familjer. Min lille bror med familj. Alla ni om har en speciell plats i mitt hjärta:)

Älskar er!
Nu ska jag softa lite i soffan.

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar