Välkommen!

Välkommen!

måndag 22 november 2010

Som en blomma!!!

Ibland blir jag så jävla less...

Tänk om ALLA kunde tänka som jag när det handlar om kärlek, vänskap och förhållande av olika slag!

Jag kan göra en liknelse...

Det är som en blomma..
Man måste vårda ömt, ge lite vatten någon gång ibland, prata lite med den och ge den lite näring lite då å då för att den ska fortsätta leva. Blomman är smart den kan visa när det är dax för lite uppmärksamhet. Bladen eller själva blomman börjar slokna. Smart om man är uppmärksam å kollar till sina vackra.

Men det finns ibland vissa som skiter i hur mycket blomman visar, dom bara går förbi, kanske tänker imorgon ska jag, sorry. Då kan det vara försent. Jag lovar att den dör till slut! Den tar inte hur mycket som helst. Ignorera INTE för mycket. Se signalerna å lyssna!
Alla där ute som skiter i det å bara tänker imorgon ska jag. GÖR DET IDAG!
JAG HOPPAS ATT ALLA FATTAR VAD JAG MENAR NU!!!!! Ni som skiter i "blomman", gör det inte bara för att ni inte orkar eller för att ni bara vet att den står där.

PUSS!

1 kommentar: