Välkommen!

Välkommen!

fredag 26 november 2010

Myskväll med familjen.

Sitter eller ligger i soffan å myser lite framför tv. Med filtar å kärlek:)


Jo, jag hade ju lite saker att berätta som ska hända i helgen och nästa helg:)

Imorgon ska det firas lite.. Julbak med alla barnen hos svärföräldrarna.. kanderade äpplen ska jag göra, pepparkaksshus, marsipan grisar och tomtar:)
Sedan har vi blivit hembjudna till Pär å Hazel på thanksgiving. Underbart mysigt..Lite sent..Men den kommer alltid dagen före black friday som man så fint kallar det. Och black friday är i dag. Men tycker det är fruktansvärt mysigt ändå.


Nästa helg ska jag till uppsala å äta middag etc med mina gamla tjejkompisar från förr.. då menar jag förr.. Vi gick i trean å har inte setts på ca 20 år om inte mer ändå:) Ska bli såååå kul.. har verkligen tänkt mycket på dom. Hoppas att det blir av.. För jag er framemot det..
Nä, nu ska jag pussas å kramas lite här hemma:)

En stooor puss och en varm kram till er alla där ute:)

1 kommentar:

  1. Thanksgiving är verkligen urmysigt. Ha det jättebra och ät massa kalkon! :)
    Kram C.

    SvaraRadera