Välkommen!

Välkommen!

torsdag 25 november 2010

Önskelista till tomten!

Ja Ja jag vet, önskelistan e till för barnen men jag e ett vuxet barn;)
så här kommer min.....

Önskelista för julen 2010:
*Träningskläder( från topp till tå).
*Årskort på ett bättre gym än jag har nu.
*En jul med familjen(både med Jonas sida och en dag med min).
*Kamera(en riktig) så jag kan hålla på med min hobby på allvar.
*En cyckel.
*En sista minuten med min Älskling en vecka.
*Kläder
*En jul då alla barnen får en alkoholfri jul och får känna speciellt trygghet.
*Värme och kärlek.
*Massa nyttiga mat recept så jag kan komma i form.
*weekend i London i slutet av Januari:)(att den blir av).
*Ny väska(ingen ryggsäck utan snygg tränings väska).
*Myskläder( tofflor,mysbyxor,tröja)

Ja det va min lista.. Ganska mycket saker men inte bara saker..Mycket kärlek också!
Puss Puss

1 kommentar:

  1. Ja vad bra med en önskelista !! du får gärna skriva vad övriga familjens listor här också =)

    En alkoholfri jul tror jag inte det blir hos Mårtenssons inte, hehe. Men så länge man inte super och beter sig dumt så tror jag inte att barnen far illa alls. Alla ska ju ha det trevligt och mysigt på jul, och lite extra mysigt blir det ju med ett glas vin, en öl eller glögg.

    Kraaaam

    SvaraRadera