Välkommen!

Välkommen!

tisdag 25 januari 2011

Zonterapi:-)

Akupunkturkulor... Är sååå bra.. Tyker jag. Så detta gjorde jag idag. Om man har ett beroende eller om man vill att kroppen ska finna harmoni så kan jag varmt rekomendera detta. Kostar 150 kr. Eftersom jag har sprutskräck så blir det INTE nålar;)

Gick runt å kollade lite bland hyllorna och hittade det jag önskar mig i pressent när jag fyller år. Förutom att jag önskar mig träningskläder (pressentkort så jag kan köpa träningskläder) så önskar jag mig ett par skor:)

Sånna här skor:) zonterapis skor. Dom va sååå sköna:) Tyckte dom va lite snygga oxå:)hehe..Jag e en naturmedels fantast. Älskar att hitta mitt sätt att läka kroppen:)

Så jag köpte även med mig ett te som ska vara bra för lever och mjälte. Det är nämligen bla det jag har behandlingen till. För att få organen i balans med kroppen och rena så mitt ging å yang blir ett:)

När jag kom hem så låg det ett paket där. Väldigt intressant. Blev jätte glad när jag öppnade det.

Älskar verkligen detta. Puss
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar