Välkommen!

Välkommen!

torsdag 13 januari 2011

Tacksamhet kan visa sig när man minst anar det.

Idag när jag kom hem från jobbet och när jag hämtat gabbi. Ska kanske berätta vad som hände igår. Grannen kom över och frågade om lån av spade, det visade sig att en bekant hade kört fast med bilen. Och den satt. Erbjöd mig hjälpa till. Efter ca10 min så va bilen loss. Vi va tre tjejer som fixade detta. Efter så blev den bekanta väldigt glad och sa tack. Det räckte för mig. Jag tycker tack är ett stort ord. Tillbaka till idag. Jo, när jag kom hem. Så kommer grannen springande med en blomma. Här, för att du är så go och hjälpsam. Det ända jag fick fram va tack. Blev väldigt paff. Blomman va jätte fin, eller trädet ska jag säga. Det va inte direkt litet. Tack, bodil!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar