Välkommen!

Välkommen!

lördag 29 januari 2011

Saknad!

Tänk att man kan sakna sin familj så mycket som jag gör. Men det är skönt att känna lite saknad oxå. Då vet man att man är rätt:) Jag åker ju hem imorgon. Men efter gårdagen så tar jag det väldigt lugnt idag.. Det va super kul igår:) Vi va på ett ställe som heter heartbreak. Fy vad krogen inte är MIN GREJ!

Jag är en softare. Tar hellre nå gott å dricka på ett litet mysigt hak där man bara kan snacka,titta på folk å bara ta det lugnt. Kanske äta en bit god mat. Gå på någon bra konsert kanske, i bra sällskap. Eller ha en förfest som varar hela kvällen hemma:) ingen utgång. DET är min grej:)

Har aldrig varit en riktig partyprinssessa, aldrig raggat upp någon från krogen, tro det eller ej. Vet inte om jag blivit för gammal, men jag tycker att de flesta som jag ser på krogen verkar desperata efter att hitta någon. Det kommer in någon i ditt liv när du minst anar det och när DU slutat jaga:)

Nä, nu ska jag återgå. Ikväll blir det lugnt. Twilligt fán har jag oxå blivit. :) Fy faaaaan va jag har blivit kär i en skådis. hahahaha.. Can u pleeeeeeas come bite me!!!!! Har sett första filmen alldeles nyss. De andra två blir det ikväll:)))

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar