Välkommen!

Välkommen!

måndag 17 januari 2011

Dagens träning och musikskola!

Består av 1mil löpning på bandet, 30 min styrketräning. Meditation 30 min och lite annan mentalträning.

Fick ett samtal idag:) Gabbi går ju i en skola med inriktning musik. På onsdag har hon första lektionen. Hon har stått i kö sedan skolstart:) Hon ska börja spela cello:) Hur coolt e inte det. Gitarr ville hon oxå, gitarr har hon, piano har hon. Vi får se vad hon tycker om. Hon har ju jätte bra gehör när det gäller att spela. Lik mamma;)ffast jag har när jag sjunger, tro det eller ej. Hoppas att hon tycker det är roligt:) Skulle vara så kul om hon lärde sig något instrument. Jag ångrar att jag inte fortsatte mina lektioner när jag va barn. Kunde blivit stor fick jag höra
:( Men har man ingen förälder som peppar och stöttar eller någon annan vuxen för den delen, så är det svårt.
Som barn behöver man någon som peppar och visar intresse.
Nu ska jag fortsätta med att göra det jag gör;)
PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar