Välkommen!

Välkommen!

fredag 14 januari 2011

Dagens Träning.

Just nu befinner jag mig i soffläge:)
Trött i kroppen men inte så faligt.

Började med intervall löpning på bandet sedan ett Easyline intensivpass.

10 min. uppvärmning(pw-icke talvänlig gång),sedan 10 min 9% lutning med pw, 2min lugn gång i vanligt läge, 10 min löpning, 2 min lugn gång sedan löpning 10min. Håller på så i 50 min.

Easyline intensivpass. Easyline är som att ha en PT som peppar och talar om va man ska göra fast man gör det i grupp. Grymt bra pass och väldigt bra för förbränning:)

Skulle ha ett medelpass men hon som hade det gjorde om det till ett intensiv. Jag va helt slut i benen. Jag ville göra vissa ben övningar men mina muskler vägrade lyda. Har aldrig fått så förr.

Har ni?


Nu ska jag mysa med tjejerna och Jonas. Blir en film å massa gott att äta. Gabbi får godis,jonas popcorn och jag morötter med dipp:) Har en känsla av att morötterna går åt först:) Familjens bästa mysgott:)

Ha en underbar kväll alla mina besökare. Glöm aldrig att ni är värda det bästa!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar