Välkommen!

Välkommen!

lördag 1 januari 2011

Lite fix å zumba!

Ikväll har har jag gjort lite små fix här hemma. som att pryda våra rum med en liten text som jag läser varje dag. Liten påminnelse om vad det är som händer och nuet. Skulle gjort det för länge sen men nu sitter dom uppe.


Zumba imorgon på GM. Kommer att bli skoj, sen är jag stadig stammis där på gymmet och på passen, sen när våren kommer eller när det blir liiite varmare ute så åker löpardojorna på för terräng på och givetvis barmark:) Men än så länge e det bara att hålla sig på spinningcyckeln och löpbandet. Lite andra pass blir det oxå för i år e jag taggad till tusen. Med att komma i trim och må bra. Inte bara det har ju vissa mål som jag satt upp.
Det kommer bli så kul!!!
Nu ska jag göra min kvällsrutin sen så ska jag gå och lägga mig:) För jag e såå trött. Det blev inge alkohol för mig igår å det är jag glad för.

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar