Välkommen!

Välkommen!

fredag 2 juli 2010

What en bad hår day;) hahaha

Så underbart när man blandar engelska och svenska ord när man ska prata engelska..

Just love it!!!

Svettig som f***n.ler men det bjuder jag på och helt slut. Vilken underbar bild...not! hahaha


Idag har jag tagit en underbar PW. Om nu det kan vara underbart.. jo, för mig är det d. Jag strävar att gå ner minst 7 kg till. Sakta men säkert som sagt. Man ska inte ha för brottom när man ska gå ner i vikt.. Då är det lätt att man går upp igen å sen lägger till extra kilon.. I tre dagar nu har jag ätit sallad. Tycker det är grymt gott på sommaren. Men älskar ju oxå att grilla. Finns inge mysigare än att grilla/dricka gott i goda vänners lag.

Har hämtat tjejerna på fritids/dagis. Dom busar å myser på baksidan.. ska strax gå dit själv.. Men just nu så är det så att jag kollar min mail. passar även på att blogga lite till er, mina besökare. För er som inte har något för er å sitter å läser min blogg..



Cesarsallad som min älskade gjorde till middag igår... Underbart god... Gjorde Nästan lika i dag till lunch..


PUSS PUSS så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar