Välkommen!

Välkommen!

måndag 12 juli 2010

Vattenspridare!

Tjejerna ska få leka lite i vattenspridaren idag..Det är lite i fuktigaste och varmaste laget för barn idag.. Även för vuxna.. men det va väldigt skönt att ta en promis idag.. Svettigt men skönt.. Blir en lång varje dag nu framöver oavsätt väder:)

Måste trimma lite..Säcken kom ju upp förra veckan oxå.. så idag har jag kört lite på den..

Känner mig väldigt duktig faktiskt.. Jag vill kunna äta "nästan" vad som helst å ändå behålla och kunna trimma kroppen. Gillar inte svält dieter.. för jag lyckas aldrig hålla mig bara till dieten.. det blir tråkigt.. Det blir en ständig jojo effekt.. det du går ner går du upp dubbelt..vet inte.. gillar det inte.. Går hellre ner sakta och behåller min vikt och form längre.. Tänker långsiktigt..

Klart det skulle va kul å va fit direkt nu studds men sånt blir aldrig bra.. Inte för mig iallafall.. Jag börjar med att ta bort nästan allt onyttigt socker.. Äter inga såser till maten.. någon gång ibland.. Dricker nästan ingen alkohol.. Inte min grej.. någon gång är det gott/trevligt... men inte varje helg.. Har aldrig varit en vin drickare.. en sån som sitter å tar ett glas vin nån gång ibland...

Nu ska jag återgå..

Bilder kommer senare...

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar