Välkommen!

Välkommen!

torsdag 15 juli 2010

Positiv anda...

Jag känner mig väldigt harmonisk idag. Mycket har nog att göra med gårdagen..
En fika ledde till ny bekantskap... Underbart.. Blir umgänge idag oxå.. Har hunnit att ta en PW på 7 km nu på morgonen.. Men det är för skönt..
Solen lyser och det är en underbar värme ute..

Jag ska strax lägga mig i solen å få lite mer färg.. Meditera samtidigt och bara njuta av nuet.. Få lite sinnesro i sinnet.. Efter det som varit så är det skönt att få vara lite själv.. Tjejerna går bara på fritids idag och imorgon.. Sen har dom oxå semester..

Tycker det är mycket roligare för dom att vara med sina vänner än med mamma hela dagarna.. Jag har inte energin att sysselsätta båda.. Så då är det bra om dom får vara på fritids några timmar sen är med mig resterande.. Som förälder så behöver man egentid.. Man är INTE BARA mamma eller BARA pappa..Man har själv intressen och vill ha lite roligt utan barn..

Det är viktigt..Likaså att föräldrarna gör något tillsammans UTAN barn..Så dom får vara det där kärlekskranka uppöveröronen kära paret som dom va i början.. Man ska vårda kärleken!!!! Oavsätt till vem det är..
Familjen, äkta vänner, släkt, arbetskollegor, djur.. ja dom flesta..
Jag gillar kärlek!!:) hehe

Nu ska jag göra lite ärenden..

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar