Välkommen!

Välkommen!

söndag 18 juli 2010

what a day!

Vilken kväll..Igår va det underbart roligt/trevligt..
Hela familjen åkte till svärisarna.. Mats och Lee va oxå där.. Vi grillade gott och drack gott:) Kvällen slutade med att jag,Jonas, mats och Lee åkte över till Nicke. Där det var full kväll med poolhäng.. Möttes av ett underbart gäng där.. Även min svärfar kom dit med cyckel.. Även han va i trevlig anda av dryck:)



Väldigt trevligt.. Ett dop i poolen kl 02. Kvällen slutade med mycket skratt, gitarr och sång. Och en underbar promenad hem till svärisarna kl fyra på morgonen.. hehe.. Så mycket som jag skrattade.. ojojoj.. Funny walk.. det är vad jag säger.. Alla fyra var väldigt glada ivågen pga lite dryck..hahaha
Slutade med att jag och Jonas gick å lag oss i källaren och vaknade kl 11 av att gabbi kom ner med min mobil..

Jag körde henne till stationen idag..Mötte upp hennes pappa. Inte så roligt men hon kommer bara vara där i ca en vecka.. Allt beror ju på Gabbi.

Men som sagt.. Dagen är seg idag..
Ligger just nu och vilar med my i soffan.. ska nog lyxa till det idag med en pizza. Jonas är på match med sina bröder. Så jag och My har en mysdag idag.. Saknar Gabbi redan.. Hon fattas mig när hon inte är här.. Det blir liksom tomt..

Nu får ni ha en bra dag.. Trots blykeps så ska jag oxå njuta av dagen/kvällen..

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar