Välkommen!

Välkommen!

måndag 26 juli 2010

Försöker verkligen!

Att gå vidare med mig själv. Men vissa saker går bara inte att få bort..
Varför, varför är det så jäkla svårt att vara ärlig!

Om inte mot andra så för fan mot sig själv. För mycket tveksamheter,frågetecken. Har ni någonsin försökt att prata med någon som bara slår döv örat till.. Ni vet man frågar saker å det känns som man blir dumförklarad. Eller man frågar men får ett svar och kroppsspråket säger nå helt annat. Man får den där magkänslan om att något är fel.. Jag har haft den nu en tid.. Kan inte sätta fingret på det. Är det jag som är knäpp eller inbillar jag mig saker??

Jag vet, jag har en sån där dag idag..Eller kväll ska jag väll säga.För lite att göra för mycket tänka.
Nu till något annat..

Jag blev lite glad idag.. Har fått prata med Doug idag:) Lite på skype.. I love it! Han e väl för go den killen.. Inte konstigt att vi ska försökar röva hit honom till sverige. Tror han behöver lite miljöombyte:)

Nu ska jag gå och lägga mig.

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar