Välkommen!

Välkommen!

torsdag 29 juli 2010

Regn hos mig..

Det har varit en regnig dag idag:)
Va på stan i dag och tog en liten lunch med min vän Daniel. Cesarsallad och till efterrätt ungefär en timme efter blev det lite glass(fettfri):) Tvingade även med mig honom när jag skulle kolla på lite kläder:) Vilket han gillade sååå mycket..NOT! haha..

Dagen slutade med att jag skulle ta tuben(rödlinje) men som vanligt är det nå jäkla fel så det slutade med att jag tog en promenad i spö regnet,från t-centralen till tekniska.. UNDERBART!!! brukar ta en timme men nu tog det 2½ jäkla timmar.. Inget batteri i telen så man va måttligt road.. Jonas va ju hemma och väntade mig för att börja med middagen...

Men han förstod att något krångel hade uppstått.. Tur att han är som han är.. Älskar honom för det!

Nu ska jag återgå till mys och sen läggdags..

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar