Välkommen!

Välkommen!

tisdag 13 juli 2010

varm dag..

Ännu en underbar dag.. Solen lyser å det är varmt.. Jag tycker det är underbart..visst det är varmt.. Men nu ska INGEN klaga.. Alla klagar på snön som faller.. för att det är kallt och att det får bli sommar snart.. NU ÄR DET SOMMAR! Solen lyser, varmt, man blir brun.. Nu sitter alla i skuggan.. Inget duger åt människan.. lagom ska det vara.. sverige- landet lagom..













Jag vet, jag låter bitter.. Men jag är trött på alla som klagar att det är för varmt.. hellre att jag passar på att njuta, badar, solar och myser i solen nu när det är sol. För snart kommer regnet.. Å då blir det åska och ja ruskigt..Då blir det klagan över att det regnar..
Njut av vad dagen har att erbjuda istället.. Om man inte vill sitta ute i gassande sol, sitt i skuggan... vill man inte bli blöt när det regnar, köp ett paraply eller sitt inne å mys framför en bra film och med ljus. Njut så länge det varar tycker jag.. Jag älskar alla årstiderna.. Visst, vissa mer än andra..

Jag kan tycka att det blir lite för varmt men då går jag in eller kyler av mig på något sätt...Men alla har vi oxå dagar då det känns lite extra jobbigt.. Det kan jag ta..

Haft ett möte idag.. väldigt givande sådant.. nu ska det hända grejer;)Ska kanske börja plugga igen..allt beror ju på;)
Vi får se hur det blir med det.. I have my dreams you know! Detta är alltid en början:)
Nä nu ska jag lägga mig i solen lite..
PUSS PUSS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar