Välkommen!

Välkommen!

söndag 3 april 2011

Spinning!

Har varit borta från träning i nästan en månad pga sjukdom.....Och det känns i kroppen:( Igår hade jag första spinningpasset. Men fan va det va jobbigt. Med gråten i halsen å kräkan nästan påväg så avslutade jag mitt pass med ryggen sträckt och spatserade med stolta steg ut ur rummet. Jag va helt slut. Men jag va lycklig att jag tog mig igenom. Malin hade 100% koll på mig under hela passet. Å tur va väl det annars hade jag nog gjort slut på mig själv totalt. Efter ca en kvart in i passet sa både lungor å hjärta ifrån men jag sänkte då motståndet till en 3:a(1-5,1 är lätt 5 är tungt). Jag skulle hålla på i en timme. Jösses säger jag bara.

Idag skulle jag oxå ha spinning men jag tar löpbandet istället å låter kroppen återhämta sig lugnt. Det blir bäst då, så man inte drar på sig en muskelinfektion i hjärtmuskeln eller nå:( Det skulle ju va pricken över i just nu:(
Nä, man ska inte ge sig i första taget men man ska inte heller strunta i kroppens signaler. säger kroppen nej så är det nej. Det ska inte göra ont eller vara obehagligt. Lika som sex..hahaha..

Ha en bra dag!!


PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar