Välkommen!

Välkommen!

fredag 1 april 2011

1 April!

Min dag började jättebra:-) fixade frukost till mig och gabbi. Sen vaknade jonas,my sist av alla, hehe. Jonas hade shoppat lite igår. Även han har ju nytt jobb. Där det krävs icke så mycket rock om man säger så;-) när jag lämnat gabbi på skolan å kom hem så gick jag upp för att väcka my. Vid min fotända ligger det lite kläder som jonas köpt till mig. Blev jätte glad. Jättefina va kläderna. Här ovan är de. Om ni inte ser va det står så ska jag hjälpa lite:-) i care for you. Sen en sommrig t-shirt. Det är kärlek det här. Att när man minst anar det å mest behöver det,så får man en liten dos av extra kärlek. Efter en mardröm som den jag hade inatt så va detta värt mer än guld. Tack älskling, för att du finns!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar