Välkommen!

Välkommen!

torsdag 7 april 2011

Cykel tajm!!!!

Åh, jag va å kolla på cykel åt gabbi. Hon fyller ju år den 23:) Jag hittade MIN cykel:) Imorgon är jag stolt ägare av en sån här:)


Heart Desire 3 speed!Heter den:) En beach cruiser! Som jag har letat efter en sån här:) Jag ska fixa min egna dekal på den:) Som ska sitta på ramen:) Åh jag är glad som ett litet barn:)


Visst är den fiiin:) Jonas å jag har pratat om att skaffa oss en varsin cykel nu i tre år. Imorgon åker jag å hämtar den:) Ska även köpa en stol till My som hon kan sitta i :) Nu jäklar ska det ut å cyklas i sommar å nu oxå:)


Men visst e den väl fin:)


Kärlek!!! Jag kan nog inte sova så bra inatt:) Kommer drömma om den där cykeln:)

Jo, å jag har inte glömt bort min dotter:) hennes hittade vi i en cykelaffär igår när jag å min underbara svärmor va till ikea:)Jättefin den oxå. Rosa:) sådan mor sådan dotter.Men ingen cruiser:)

Ha en underbar kväll och natt nu alla mina besökare:)


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar