Välkommen!

Välkommen!

torsdag 7 april 2011

London!

Håller på att kolla på London resa i sommar. Jag ska åka själv, får se om brorsans tjej ska med annars åker jag helt solo. Spännande! Vilket som så är det i Juli. Blir kul tror jag. Om inte Marléne kan följa med så känns det lite skrämmande:) Då åker jag verkligen själv. Det har jag aldrig gjort förut. Men det är något jag måste klara. Flygrädd som jag är. Det är fan INTE kul att flyga.. Man har sånna rädslor när man blir mamma. Oroar sig mest hela tiden tycker jag. Fan det va lättare när man inte hade barn då kunde man vara wild n' crazy:) Bara köra på:) Nä nu ska jag sussa lite. Imorgon hämtar jag cykeln:) Ni kommer få följa mig in i butiken och tills jag kommer hem å skruvat ihop cykeln:) kul va:) Undra om jag ska köpa en hjälm...???.. njää, inte imorgon men efter helgen kanske:) Gonatt å puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar