Välkommen!

Välkommen!

tisdag 5 april 2011

Andra passet!

Efter sjukdomen.. körde en löprunda på en mil igår. Kändes riktigt bra tills i morse. Jag brukar inte ha ont i ryggen men idag har jag. När man går å bär på en bebis så blir ryggen helt slut. Felet jag gjorde va att inte tänka på min hållning. Gick å svanka mest hela dagarna. Vilket jag kan göra även idag.. Inte bra. Jo, till viss del kanske;) mohahahah! Skämt å sido! Jag har iallfall lite ont i svanken/ryggen idag. Ska träna rygglutet idag och rumpan/magen. Stärka upp lite. Få lite extra stöd. Salsan ska jag oxå börja med igen. saknar satan!!! Men en sak taget. Idag blir det meditera, sinnesro och bara njuta av tystnaden. Bara leva i nuet:) Skulle andra människor oxå behöva göra:) Längtar till den 18:e:) Börjar ju jobba då, på mitt nya:) Som Nätadministratör:) Nu ska jag ta en promenad till centrum å köpa blåbärsteMUMS! sen sätta mig i soffan under min myspläd:) ler.. PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar