Välkommen!

Välkommen!

onsdag 13 april 2011

Gomorgon!*gäsp*

Idag e jag trött:) Ville INTE vakna å gå upp:) Men vaknade ganska mjukt hade två stycken som låg med sina armar runt mig.. En liten My å en stor Jonas:) hehe.. I vanliga fall gillar jag inte att någon ligger så där nära. Men imorse va det mysigt. Jag älskar närhet men jag blir såååå varm.
Idag står spinning,meditation och spa mys på agendan. Idag ska jag ta en dag bara att slappa å ta det lugnt.
Igår blev det lite vitaminer inhandlande. Får se om det blir någon skillnad. Min kropp går på halvfart. Lite jobbigt. Har ju ett lopp att göra nu i början av maj, SpringCross. Ett tufft terränglopp. Så jag måste försöka komma igång med flåset igen. Jag kom just på att jag ska maila min nya PT. Jag skrev ju tidigare om en donna som heter Helena. Jag har beslutat att hon INTE är rätt PT för mig. Jag ska istället välja en som heter Jeanette. Hon har det jag söker. Och som jag tror passar mig bättre. Hon ska lägga upp ett kost schema som jag stenhårt ska följa kommande veckor.
Nä, nu måste jag fixa mig för träning och förbereda lite här hemma med ljus å grejer:)
Ha en underbardag nu alla.
Å DU! Glöm inte att just du är värdefull precis som just du är!!
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar