Välkommen!

Välkommen!

fredag 1 april 2011

Mysfredag!

Jag har ett sådant behov av att dela lite kärlek med er. Jag sprängs snart!!!! Jag älskar verkligen allt runt omkring mig just nu. Speciellt idag. Känner mig fri men ändå inte. Jag ska ta en långpromenad i dimman:) Tar nog med mig kameran för idag kan det bli bra bilder. Sen är det så här. Jag letar efter tjejer och killar för provfotografering. Jag vill försöka ta mina bilder som finns i mitt huvud. Jag hade en kompis som va min försökskanin. Tyvärr bor hon för tillfället i kalmar. Jag har så mkt att få ut i mina bilder. Tror jag ska utnyttja dom jag har här hemma först:) Jag har fotografering som hobby och har inte en super utrustning:) Men jag kan fota:) Om jag får göra det på mitt sätt;) Kanske göra en liten utställning här i centrum:) jag håller även på med ett annat viktigt projekt på sidan av mitt arbete. Kommer att ta något år men det är det värt. Helt klart. Kan tyvärr inte tala om det än. Nä nu måste ja göra något åt mig själv. Jag blir helt nipprig. Jag måste ut å kramas:) PUSS Å PUSS:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar