Välkommen!

Välkommen!

onsdag 30 juni 2010

What u didn't know about me:) or did!

Frågor och svar....

Namn. Katja.J.
1.Ögonfärg: Blå/Grå/Gröna(beror på humöret:))

2.Hårfärg: Svart(igentligen sandré)

3.Vikt: Just nu 71kg men påväg neråt sakta men säkert.Har mycket muskler;) hahaha

4.Längd:158 cm

5.Familj: Sambon Jonas,My 1år, Gabbi 8år, lillebror pierre 32år,Stora syster Carina å Carita,Pappa Örjan.Sen har vi ju Jonas familj oxå som jag ser som min familj och mina syskons familjer:)

6.Arbetar: Inte just nu men ett hemligt projekt på G. U sooon now;)

7.Förmögenhet: Trodde ni att jag skulle berätta det..It's a big NO!:) hehe

8.Föddes: 13 februari 77,Uppsala BB.

9.Gör jag på fritiden: Dansar, sjunger, tränar,blommor,ger kärlek till alla jag älskar.Njuter av vad livet har att erbjuda.

10.Favvo filmer: Dansfilmer, Action, komedi.

11.Saker jag hissar: Kärlek, vänskap, familj, ärlighet, tillit, försåelse,sommar, kläder, skor.

12.Saker jag dissar:Falskspel, otrohet, hat, provrum, vinter,översittare.

13.Jag äter: cesarsallad,grillat,skaldjur, grönsaker, frukt,glass, choklad:)

14.Jag äter inte: Blodpudding,lever, pölsa,musslor,ostron finns säkert nå mer .

15.Jag dricker: Vatten,mjölk,juice,Bacardi Breezer,öl.

16. Röker/snusar: Tyvärr så röker jag ibland. Men jag ska sluta helt.

17.Mina bra sidor: Ärlig, tillitsfull, glad, prestigelös, envis och skin på näsan, lättlärd,kan det mesta jag ger mig in på.
18.Mina dåliga sidor: Retar upp mig på folk för lätt, hett temperament.

19.Mitt mål i livet: Vara helt nöjd med det jag presterar, det jag bidrar med och att jag ska älska mig själv så länge jag lever.

20.Mina måtton: Lev i nuet, Kärlek övervinner det mesta, Det är aldrig försent att lära sig!

Är det något jag glömt så säg till.

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar