Välkommen!

Välkommen!

måndag 28 juni 2010

Kärlek!!!

Är det bästa som finns... Speciellt när den är besvarad lika mycket som kärleken man har inom sig.. Kärleken som man ger till en annan människa..Att det fortfarande pirrar i kroppen varje gång han ler, varje gång han tar på mig, varje litet ord han viskar ömt i mitt öra, varje gång han snozar på mig.. Varje gång han gör det där lilla som blir så mycket mer än vad det igentligen är meningen att det ska vara. Äkta kärlek är va det är. Mogen kärlek. Gammal kärlek. Tillitsfull kärlek. Kärlek utan gränser. Livs lång kärlek...

Jag älskar dig min underbara Jonas! Tack för att du finns och för att du är den du är!

Hoppas ni alla där ute har en liknande kärlek hos er. Visst är det väl underbart!? Oavsätt om det är kärleken till sig själv, sitt barn, sin man sin hund ja till den som betyder något. Så är det så jäkla underbart..

Slutar detta inlägg med att säga: Har ni inte den där kärleken så kommer den till dig när du minst anar det;)

Gonatt alla mina underbara besökare!

PUSS PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar