Välkommen!

Välkommen!

tisdag 1 juni 2010

Vårruset!


Ikväll kl 19 ska jag springa vårruset...Får se hur det går.. Så kl 17.15 möts vi upp 12 kvinns som ska va med och ha underbar picknick efter. Så jag håller tummarna för att vädret blir bra. Det gör ju inget om det regnar när jag springer.. Det kan vara skönt. Hellre att jag springer när det regnar än när det är gassande sol.
Idag ska jag ha möte med skolan.. Ibland skulle man ta en titt på lärarkåren. Vissa skulle inte få arbeta som lärare, har för mycket personliga problem för att kunna ta hand om barn.
Nä nu ska jag fixa iordning mig för att lämna My på dagis, iväg å sola lite. Städa lite här hemma. Och ner till affären å köpa lite diskmedel. Passar på att ta en PW eller en löprunda när jag ändå är i farten;)
Ska försöka fixa en sladd till datorn oxå så jag kan lägga in lite bilder från mobilen. Då blir det en bildkavalkad:)
PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. aaah, va duktig du är!!!!! Synd att jag missade igår. Men bellman är jag absolut på! Ni drar ju till spanien nästa vecka ju!!! Tiden går sjukt fort. Hälsa la familia <3

    SvaraRadera