Välkommen!

Välkommen!

onsdag 30 juni 2010

Hola my friends!

Sitter just nu i soffan å bara softar. Jonas provar ett nytt spel.. ser skiiit kul ut.. Ska nog ta å lura in honom i köket så jag får ta över..:)

Min dag har varit rätt lugn.. Mötet i morse va succé:) Hämtade tjejerna.. Gabbi har varit ute å lekt hela dagen. My har busat med mamma:) Vilken tokig unge..hehe..

Imorgon ska jag ta en PW som heter duga.. har varit väldigt duktig med maten efter att vi kommit hem. Stolt över mig själv.. Ska fixa lite papper.. Har ju gjort det men allt är inte klart..

Kan fasiken inte slita mig från spelet.. Ska kolla om jag får spela lite eller om han släpper ifrån sig handkontrollen vill säga..hehe

Nä nu ska jag återgå till lite saker..

Men go natt på er alla för nu blir det nog inga fler inlägg för idag:)

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar