Välkommen!

Välkommen!

söndag 6 juni 2010

Poolen i sooolen:)

Efter MiniMaran så åkte vi hem till Nicke. Solade lite.. jag spelade lite gitarr å sjöng. Sen kom Nicke hem med sina tjejer.. Vi fixade poolen å gabbi å saga hoppa i direkt.. Jag spelade lite gitarr å nicke började kompa mig med en annan. Riktigt trevligt.. Sen fick Jonas ta över min gitarr medans jag tog med mig my å böt om till badkläder.. Men så kul My tyckte det va.. Hon fick en ring runt midjan men jag höll henne under magen.. Hon är ju aldeles för liten för att få använda den själv.. Dom har inte kraften att hålla ut armarna..

Hon sparkade lite med benen lite då å då.. Underbart att se alla bada! Gabbi simmade utan puffar och ring..Sååå duktig.. mamma va sååå stolt över henne:)

Får se vad som händer i framtiden med boendet.. Kan nog bli en pool inblandad:) Förhoppningsvis så hittar vi en strandtomt kanske.. Eller nå liknande som Nicke har.. Skulle vara underbart!!!

Men nu blir det lite film med älsklingen i sängen.. Så go natt på er..

PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. Hej Catja! hur är det ?:) klart jag kan spara kläder till Gabbi, just dom där kläderna har jag lovat en annan liten tjej som brukar ärva kläder lite längre ner på gatan. Men jag lovvar, det kommer en ny hög snart. Så då spar jag självklart dom till gabbi. Kul om ni kan komma förbi snart. kramar

    SvaraRadera
  2. sv: tack så mycket och varsågod :) detsamma! :D

    SvaraRadera