Välkommen!

Välkommen!

lördag 5 juni 2010

Från student till grillning:)

Mina två underbara systerdöttrar tog studenten igår.. Dom va sååå vackra... Lite nostalgi blev det;)
Lite bilder från igår...
Sabina..
Simone...(lille bror i bakgrunden med Nova i bärselen och Gabbi nedan) My och kusin Nova...:)

När vi kom hem så åkte vi direkt till Nicklas. Tjejerna badade i poolen. Dom hade grillat. Sen blev det lite trötta tjejer så vi åkte hem.. Dom somnade direkt.. Jag å Jonas kollade lite på The Wolfman. Vi somnade..:)

Trevlig morgonbehandling och sedan frukost:)

Nu väntar solen och lite packning inför Nerja.

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Ja, min yngsta är inte ett barn längre. Pluggat sig igenom 12 år och var sååå vacker igår! *ler* Nu har jag inga "barn" i huset längre, nåja ... jag är barnslig men ej ett barn (brrr!)!

    SvaraRadera