Välkommen!

Välkommen!

lördag 11 december 2010

Träning,kost och mental träning!

Jag har hållit igen på godsaker ganska mycket nu. Som ni alla vet så e mina svagheter choklad i alla de slag och små godis:)Jag anser att man ska försöka leva sunt men inte vara så jäkla extrem när det gäller kosten. Jag personligen har en dag i veckan då jag kan äta skräp mat eller en så kallad godis dag. Det är fredagar. Jag har tagit bort nästan allt socker intag förutom en dag i veckan. Jag har tagit bort all pasta och nästan allt bröd. Anser att halvfabrikat så som light produkter är bluff och farliga. Sötningsmedel är totalt idiotiskt! Nä, då tar jag hellre en sockerbit som kroppen kan göra sig av med!

Men ändring av kost gör ju ingen nytta om man inte rör på sig.
TRÄNING!!! Just do it!!
Jag har tränat väldigt mycket nu oxå. och det är så skönt...
Jag kör löpning på bandet i 30 minuter sen kör jag genom gång av kroppen i olika maskiner i en timme. Avslutar alltid varje träning med en kvart i bastun och samla mig lite och njuter av tystnaden:) I'm a big sucker for sauna!;)

Hur mår jag då:
Jo, tackar som frågar:) jag mår bättre än jag gjort på länge. Går på möten två gånger i veckan, tränar 5 ggr i veckan, äter bra, sover bra, älskar som jag ska:) Är älskad. Inte mycket mer begär jag:) Njuter av livet och ser alltid nya möjligheter i allt jag gör.

På torsdag är det julbord med jobbet. Ska även fira för nya lokaler. Riktigt stiligt!

Nä nu ska jag sitta å ta det lite lugnt.. My vilar i soffan här. Gabbi är på sitt rum,städar bla:) Hon tycker det är såååå kul att städa:) hehe.. Väntar på att Jonas ska komma hem. Så jag kan åka å träna:)

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Hej,
    Såg att du frågade om sångpedagog i ACs blogg, jag har gått hos Samuel Bering i Stockholm. Han är den bästa jag har tagit sånglektioner hos..och jag har tagit väldigt väldigt många hos många olika lärare. Han gav mig mest.
    http://www.hitback.se/
    lycka till!!

    SvaraRadera