Välkommen!

Välkommen!

lördag 11 december 2010

Gick inte riktigt...

Som jag tänkt mig...

När jag väl kommer till gymet så stänger dom 17....Måttligt irriterad! Jag som va så jääävla taggad att träna... Så stereon i bilen åkte på högsta volym och jag provade friskt vad min röst och stämband klarade av, blev skapligt imponerad vilken styrka i rösten man har när man är arg:) haha..

Men skam den som ger sig! Jag satte på mig träningskläderna, bad Jonas att satta på den hårdaste,tyngsta musiken han hade. Det blev kyuss,korn och lok. I min smak... väldigt bra träningsmusik. Så det blev ca 45 minuter på min säck som hänger så fint i tvrummet:) Lite situps, armhävningar med en my på ryggen:) Så klart hon vill hjälpa mamma att träna...

Nu är det middags dags, blir mys med baby sen när tjejerna sover...

Puss och en trevlig lördags kväll alla mina underbara besökare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar