Välkommen!

Välkommen!

tisdag 28 december 2010

Junibacken...

Det blev en heldag med tjejerna idag. Jonas jobbade idag så jag passade på att åka in till stan med tjejerna. Vi gick på Junibacken. Det va såååå mycket folk men det gick bra ändå. Så ikväll somnar dom förhoppningsvis ovaggat:) Här kommer lite bilder:)
Nu ska jag fixa med disken sen ska tjejerna lägga:) Lite sugen att fixa ett bad, så jag tror jag fixar vattnet innan My somnat så är det lagom varmt när hon somnat..

Ja, vissa åker ju snart till varmare breddgrader medans alla vi andra får frysa rumpan av oss.. Så då tycker jag nog att ett lyxigt bad kan göra susen ikväll iallafall. Jag e bara liiite avis;) haha..
Vissa har det bra:) Passa på å njuuuuut nu när ni åker iväg från kalla sverige. Ta med er värmen å solen tillbaka till sverige:)
Nä, vi bokar nog en resa här hemma snart oxå. Skulle ju vara ganska mysigt att få komma iväg utan barn.

Puss Puss och hoppas att alla ni får en underbar kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar