Välkommen!

Välkommen!

torsdag 30 december 2010

Confession to make!

Jag brukar erkänna när ja har fel. Jag har tidigare sagt att om man verkligen vill nå ett mål när det gäller träning så behöver man ingen PT eller någon annan som hjälper än. Jag står för det till viss del. Man ska ju alltid ta till sånt som kan vara till fördel för en själv.

Jag har fått ett träningsschema av en som heter Curre. Det kommer bli grymt och tufft, när jag sätter igång med det. Ska bara bli riktigt frisk först. Troligen kan jag börja träna nästa vecka. Funderar på att byta gym oxå. Wellness center, lite större utbud på maskiner och pass. Där kommer även min bekännelse in....
Jag ska prova en PT:/ Hon heter Helene Ahlson. www.foreverfitsweden.com Får se om det ger mig något. Gillar att fixa träningen själv, men man kanske får lite tips. Och sen vill att mitt mål ska bli min verklighet.

Nu ska jag laga lite mat å sen ska jag gå igenom mina bilder till mitt nyårs inlägg. Bilder från det gångna året:)

Och mina löften:)
puss puss

1 kommentar:

  1. Härligt! Hoppas du kommer gilla det...givetvis kan en PT inte göra jobbet åt dig..men det är lite som att be en kock om matlagningstips...och sen laga maten själv. Lite expertis helt enkelt.. jag kör ju med PT en gång i veckan och sen gör jag ju resten själv. Jag tycker det är toppen! Lycka till!!
    Kram C.

    SvaraRadera