Välkommen!

Välkommen!

måndag 27 december 2010

Tjejmilen...

Är ett av mina mål nästa år. Lika så SpringCross och Midnattsloppet. Men det är ju inte bara jag som ska springa tjejmilen i våran familj. Min lilla tjej ska oxå springa,Lilla tjejmilen och lilla Maran. Det gjorde hon förra året. Jätte duktig va hon.

Jag börjar bli lite bättre i förkylningen men vilken jäkla tid det tar att bli frisk. Vill börja träna igen. Ska åka in till stan nu i mellandagarna och kolla på löpskor. Ska införskaffa mig ett par för terräng och ett par för slätmark.

Inhandla lite mer träningskläder och fixa tröjorna till loppen;) Jag har ju ett litet projekt på gång:) Men det visar sig inom sinomtid:) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu med tjejerna. Jag börjar ju arbeta den 3 januari så det är väldigt skönt att ha lite ledigt nu. Eller jag har inget val ska jag säga:(

Nästa år blir ett väldigt näringsrikt år, nyttigt, välmående år, en ny start för det mesta:) Jag är taggad till tusen och jag ser vissa drömmar gå i uppfyllelse:)

PUSS PUSS så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar