Välkommen!

Välkommen!

fredag 1 oktober 2010

Yoga!

Har precis kommit hem efter en timmes yogapass. men så skönt det är. Man känner ju hur stel man verkligen är när man ska göra vissa övningar som man hade lätt för när man dansade:) Och det hjälper ju inte till när man varit gravid heller:) Efter my så har mina höfter blivit väldigt stela. Men det ska bli ändring på det. För hur ska man annars kunna dansa salsa ordentligt;) En som verkligen skulle behöva lite yoga är Jonas. Tror fotbollskillar över lag är tokstela:) Men lite sött är det tycker jag;)haha..
Nu ska jag fixa lite mat Ugnsbakad falukorv med potatis och sallad står på dagens lunchmeny.
Sen blir det dusch och en färd till Täby igen:) Måste prova klänningarna igen.



Ska jag ha ljusgrå eller puderrosa klänning på bröllopet?
Jag ska ta foton sen när jag provar men jag hatar verkligen speglarna i provrummet. Och ljuset för att inte tala om det. Så skrik inte rakt ut när ni ser bilderna. Åter till klänningarna, Den gråa är lite affärskvinna/stilren edge medans den andra är docksöt eller va man ska säga. Skorna jag ska ha till är svarta pumps med 10cm klack. Sen när man står framför den där spegeln är ju lite jobbigt, man är ju inte direkt upp piffad som att gå på fest:)

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar