Välkommen!

Välkommen!

tisdag 5 oktober 2010

Gomorron!!

Hoppas att ni sovit bra..
Det har jag.Lite konstiga drömmar. Lite trött imorse men det går över fort. Bara man kliver upp ur sängen;)

Det är lite svårt när det ligger två tröttfisar kvar å myser in i en:)Man vill liksom ligga kvar:)
Men jag längtar efter att få ett arbete där jag får kliva upp på morgonen. Jag vet ni tycker jag är knäpp men jag är en morgonmänniska, ta en pw väldigt tidigt , en dusch och sedan en lugn färd kommunalt in till ett arbete.. Klart det är skönt med sovmorgon oxå men har man barn som vaknar 7 oavsätt om det är helg eller vardag så gör det inte så mycket:)

Ska snart iväg på lunch spinning. Härligt!
Sen blir det lite prover som måste tas:( Gillar INTE sprutor.. Men det måste göras:(

PUSS PUSS så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar