Välkommen!

Välkommen!

onsdag 27 oktober 2010

Avklarat!

Då va denna dag till ända:) Fick ju arbetsbilen idag.. Så nu blir det att sitta å mysa på väg in till jobbet på mornarna:) Med en stooor varm te eller choklad:) Kl är nio och jag är supertrött.. NU ska jag lägga mig.. Kanske titta film;) Om jag får med mig darling:) men filmtitta kan jag göra själv.. Lite mysigt att somna till en film:)
Tack C. för dina peppande ord. Dom behövs lite mer än vanligt om man säger så. Så därför tackar jag dig i ett inlägg.

Jag har just nu preppat för morgondagens schema. Måste försöka hinna med att åka in till kontoret mellan alla dessa möten.

Får se vad det blir för lunch imorgon då.. Om någon där ute vill ha en lunch kompis för imorgon, tveka inte att skicka ett mess eller nå vettja:) Eller om ni har något bra tips på bra lunchrestaurang i sthlm(city,östermalm) då det är där jag arbetar nästan dagligen. Fantasin när det gäller mat är rätt torr just nu:) hehe..

Nä nu ska jag sussa eller mysa ner mig i sängen:)
Gonatt alla underbara människor där ute!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar