Välkommen!

Välkommen!

onsdag 27 oktober 2010

What to do!

Jag har inte mått hundra nu ett tag. Fick ett chockerande besked för någon vecka sedan. Så kan väl säga att det rörde om lite i våra huvuden här hemma:(





Ska träffa en läkare i nästa vecka... Det jag gör nu är att kämpar mig igenom dagarna till dess. Blir att ta lite mer tester. Pga detta har jag inte kunnat/vågat träna riktigt som jag önskat. Men snart får jag ju svar på tal om man säger så och då förhoppningsvis så kan jag börja köra hårt igen. Alltid är det något som dyker upp när man tar tag i träningen efter sjukdom etc.





Men som sagt inget kan stoppa mig. Bara att kämpa på. Nu ska jag jobba vidare. Tog en liten pause i mitt ringande. Håller på att boka upp möten en vecka framöver:) Detta blir nog bra ska ni se.

Önskar bara att jag hade den positiva energin som behövs för att se ljuspunkten där framme vid vissa saker:/

PUSS PUSS

1 kommentar:

  1. Tänk på allting du varit med om...och vart du är nu. Du fixade det, kom över det och kom ut på andra sidan och du kommer fixa det här med..! Jag tror att du är mycket starkare än du ger dig själv credit för!!
    Kram!
    C.

    SvaraRadera