Välkommen!

Välkommen!

fredag 8 oktober 2010

På topp!

Känns underbart.. Som jag skrev i det förra inlägget så har jag fått arbete. Jag är så glad!! Grejen är ju att jag inte riktigt fattat det än pga att det gick av bara farten.

Igår fick jag två telefonsamtal. Ett av chefen och ett av min goda vän Daniel. Har honom att tacka för det här jobbet. Det är bra att arbetat som arbetsledare för några team på 6-10 grabbar:) Det lönar sig:)

Jo, som jag sa. Igår fick jag två samtal, idag en intervju på företaget på måndag börjar jag:) Allt är klart. Lönen är skiit bra,företaget är kanon, människorna som arbetar där är sååå trevliga. Jag kan inte få det bättre. Företaget heter Infratek och där kommer jag att arbeta som projektledare inom kommunikation. Och ni ssom vill veta mer om företaget kan ju gå n på deras hemsida:)

TACK DANIEL! TACK JONAS! TACK SANNA!
Massa kärlek till er alla tre:)

Nu ska jag strax köra Gabbi till Julias kalas. Äta middag med familjen och stryka en kostym:) Imorgon är det bröllop:) Ni får se vilken klänning det blev imorgon och hur den sitter:)

Ett tips för er som har ett arbete. Gör ert yttersta! Visa framfötterna! Va rädd om erat arbete,det ni har!!!!
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar