Välkommen!

Välkommen!

torsdag 13 september 2012

Nickelback,globen 2012

Igår va jag med min äldsta dotter på globen coh såg nickelback.
JISSES!!!

Fy faaan va bra dom va:) Nu känner man sig som pånyttfödd;) hahaha..

Tyvärr så måste jag säga att gruppen Daughtry inte va vidare bra live:( Gillar dom inte. Tycker det är smetig poprock på något konstigt sätt. Visst, Chris har bra röst och det är bra musiker i bandet. Men jag gillar dom inte. Och det fick jag bekräftat igår:(

Det va ett tag sedan jag uppdaterad min blogg. Det har varit så mkt nu på ett tag.

Vi hade en underbar semester i österlen. Bilder kommer snart från semestern.

Fått veta att jag äter alldeles för lite levaxin. läkarn hade mer eller mindre dubblerat dosen. Börjar må lite bättre. Är fortfarande väldigt trött och ett humör som en virvelvind:(

Förmodligen så kommer jag att dubblera även denna dos:/ men det blir säkert bra i slutändan:)

Jäkla krångel det där:) att hitta rätt dos.

Sen är det en till sak men det tar jag sen;)
Några av er vet redan men alla vet ej. hehe

PUSS Å PUSS!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar