Välkommen!

Välkommen!

fredag 29 juni 2012

Träning och kost!

Som sagt. Träning och kost va det ja:)

Jag har hållt en bra kost nu i några veckor. Dock inte så sträng som jag ska vara men det tycker jag är ganska bra. Nackdelen är väl att jag får sån förbannad ångest efter jag "fuskat".

Dags å släppa det kanske. Tränar 2-3 gånger varje dag, 5-6 dagar i veckan. Bland annat zumba dubbelpass på måndagar18-20:)  har även bokar en kryssning med finaste Helene. Naturligtvis så är det en zumbakryssning;) hahaha

Ska bli så jäkla roligt! Girlpower! ;)

Är själv lite sugen å åka iväg på en weekend med ett gäng tjejer. Bara få rå om sig själv. Liiite sugen på London igen:)

Men det blir väl sen någon gång framöver det oxå:)

Väntar oxå in ett STORT datum:) 7 Juli.. PEARL JAM!!!!! så där ja:)

I år firar även jag och Jonas 5år. Fem år av kärlek och stor vänskap till varann!

Jag avslutar detta inlägg med några bilder från förr:)



Ja, det är en riktig äkta fullblodad Varghane:)

Gotland 2007

Jag å tjejerna för ca 2½ år sedan


PUSS PUSS!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar