Välkommen!

Välkommen!

torsdag 13 september 2012

Problem med bilder! Zumba!

Jag har försökt att föra över bilder direkt från mobilen men det funkar fan inte..

Funderar starkt på om jag ska byta blogg. E lite less på denna nu.

Någon av er som har nå bra tips å råd gällande vart man ska skaffa ny blogg? Det ska va lätt enkelt och smidigt att föra över bilder och lätt att sköta den förbaskade sidan:)

Gillar inte sidor/datorer som krånglar:(
Bjuder på en bild som jag tog för ett tag sen. Tyvärr har jag inga nya på plats:)



Ikväll ska jag ha ett Zumba pass:) Får se hur det går:) Sist jag va där å köpte kläder så ryckte det i hela kroppen.. Ville sååå mkt var med på passet:)

På lördag drar jag och en kompis på Zumba kryssning:) Kommer bli grymt.
Sviten är bokad, Pass är bokade och en underbar middag med zumbafolk är också bokad:)
Det kommer att flöda med bilder. Det är något jag lovar. Dock inte från plats

Gäller bara att man har med sig tillräckligt med träningskläder;) Kommer bli svettigt å kul!

Jag är ju trots allt en liten köttbulle;) Ingen Hurtbulle just nu:)

Det är ju fina Tania och Alicia(zumba twins) som startat eventet med zumbakryssningen. Förhoppningsvis kommer snärtorna vara med på våran fina middag:)

Jo, och ni som vill följa mig å mitt liv liiite närmare med hjälp av bilder. Instagram;) jag heter katjaelm:)

PUSS Å PUSS!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar