Välkommen!

Välkommen!

torsdag 13 september 2012

Bilder från österlen/semester i sommras:)





 Lunchdax med familjen och vännerna:) Vi delade en semestervecka ihop. Och det va kanon:)



 Mat.. å ni ska veta att det va gott:)
 Lite sol och bad blev det:)
 Kan nästan inte tro att detta är i Sverige:) Men det är det..

 Tosselilla.. Där blev det väldigt mycket bad och väldigt mycket karusell åk..
 Gabbi lurade upp mig i denna.. Varför?! Sen mådde man ju bra..not!
Tog en tur med gamla tåget gjorde vi också. Det va väldigt mysigt.
 Bada lite:)
 Detta är det som jag kräver om dagarna;) Skaplig Craving.. Detta har jag gjort iordning ikväll:)
En stoooor skål som bara är min:) hehe...
 Ja, nu har jag bjudit på lite bilder från österlen.

Ha en bra kväll.

PUSS Å PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar